My Life, My Story

My Life, My Story

Saturday, December 11, 2010

I Love The Riches


Hey hey everybody (^_^)

( From left : Richard Harrera and Richard Hardin)

Siapa yang tengok TARA 4 mesti kenal siapa diorang yang I dok canang-canang kat atas ni. Mereka adalah pemenang TARA (S4). Both sangat handsome. Tu yang I terpanggil untuk tulis entry pasal diorang ni. Tehehehe. Semalam dekat AXN diorang wat tayangan maraton untuk TARA (S4) ni dari episode 1 sampai la final episode. I macam tak tercanguk plak kat depan tv tu kan semata-mata nak tengok this two Riches.



Richard Hardin, 34 Pro-Basketballer




Richard Harrera, 31 Modal / Actor


Both of them grown-up in US. Former-basketball enemies and now they're friends.

Tak banyak nak cerita, so just check-it out gambar-gambar diorang. I'm falling in love with Harrera. Owh, Harrera ~~~ (love's in the air..lalalala)


























(pictures courtesy by google)


last but not least, again...


CONGRATULATIONS TO THE RICHES!!!!!!!

No comments:

Post a Comment